Monday, October 27, 2014

Resipi Lulur Badan Hanya Dari Rumah. Anda Patut Baca Entry Ini.

Assalamualaikum dan selamat pagi semua pembaca dan bloggers..

Semua dah sarapan? Harap hari ini semua dah sarapan lah ek.. Ingat jangan pernah skip sarapan pagi tau sebab, jika kita skip sarapan pagi possibility untuk kita naik berat badan akan menjadi tinggi tau, sebab, kita akan mengambil makanan pada waktu lunch pada kadar yang lebih banyak berbanding yang sepatutnya.

Baiklah Celoteh plak makcik ni kan.. hehe.. Hari ini saya nak share Resipi Lulur badan dengan ESP.
Bahan-bahan yang di perlukan ialah
2 scoop ESP
1 sudu garam
1 sudu madu
Air

Gaulkan sehingga pekat..

Sebatian ESP+MADU+GARAM+AIR
Sapukan pada kulit tangan, kaki dan badan, tunggu hingga lulur separa kering, gosokkan lulur yang separa kering, process ini akan membuatkan daki-daki keluar dari kulit. Kemudian bilas. Hasilnya sangatlah memuaskan. Kulit menjadi lebih lembut, lembab dan licin. Anda pasti sukakannya.

ESP bukan sekadar membantu menambahkan nutrient dalam badan. ESP juga boleh di jadikan bahan dalam penjagaan kecantikan anda. Spa? Semuanya di rumah anda.

Kebetulan, bulan ini, promosi ESP beli 6 percuma 1 akan berakhir lagi 4 hari. Segera dapatkan promosi ini. Bagi yang mahu mendapatkan promosi ini, anda boleh mendapatkannya daripada saya. Saya pengedar Shaklee Manjung, Sitiawan dan Lumut. Selain itu saya juga boleh membantu postkan produk shaklee ini kepada anda.

Hidayah 012-3678708
SID: 1134982

0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...