Monday, August 17, 2015

Khas Untuk Mereka yang Ingin Cantik.

Ada tak yang telah penat mencuba pelbagai jenis skincare products untuk mendapatkan kulit wajah idaman?

Mungkin anda semua perlu cuba untuk "merawat" masalah kulit dari dalam terlebih dahulu sebelum kesannya terlihat keluar. Yelah, mana taknya, jika dalaman tak di bersihkan terlebih dahulu bagaimana luaran nak nampak cantik dan berserikan.

Tahu tak, Shaklee menawarkan rangkaian vitamin untuk kecantikan kulit. Set ini terdiri daripada Family Wellness Set (Vita-Lea + Vita-C + B-Complex + ESP) + Vita-E + GLA Complex + CarotoMax. Ini merupakan full package yang paling optimum sekali, namun anda boleh tanyakan kepada tanyakan kepada saya atau Shaklee distributor anda gabungan yang sesuai mengikut keperluan dan budget anda. Jom lihat bagaimana vitamin-vitamin di atas boleh membantu kecantikan kulit anda semua.

1) Sustainable Released Vita-C - merupakan vitamin wajib untuk kecantikan kulit kerana ia membantu merangsang pembentukan kolagen yang bertanggungjawab mengekalkan kelembapan dan kegebuan kulit. Ia juga merupakan antioksidan yang kuat untuk melindungi kulit dari kesan pencemaran, UV dan diet yang tidak sihat. Selain itu Vita-C membantu memudarkan kesan parut, mengurangkan kesan sunburn, mencerahkan kulit dan menghalang pigmentasi kulit.

2) B-Complex - vitamin wajib untuk kecantikan kulit. Setiap jenis vitamin B dalam B-Complex mempunyai peranan tersendiri dalam kecantikan kulit. Perlu diingat, B-Complex merupakan vitamin anti-stress yang mana stress merupakan salah satu faktor masalah kulit seperti berjerawat. B-Complex terkenal dengan fungsinya yang mampu mencegah acne dan menggalakkan kesihatan kulit secara keseluruhan.

3) Vita-Lea - mengandungi rangkaian vitamin yang lengkap. Tahukah anda kunci utama untuk kulit sihat adalah diet yang seimbang yang memenuhi semua keperluan vitamin untuk badan. Namun kaedah pemprosesan makanan, pencemaran, diet yang tidak seimbang, etc. menghalang kita untuk mendapat keperluan tersebut. Antara vitamin yang penting untuk kulit adalah vitamin A, D, K dan zinc. Semua ini dapat anda perolehi daripada Vita-Lea.

4) Vita-E Complex - terkenal sebagai anti-aging vitamin. Ia mampu mengurangkan kesan kedutan pada wajah, meningkatkan kelembapan dan kegebuan wajah dan mampu mencegah penyakit kulit kerana ia merupakan antioksidan yang mampu melawan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan kulit.

5) GLA Complex - membantu memperbetulkan sistem hormon wanita. Hormon yang tidak stabil boleh menyebabkan masalah pada kulit. Ia juga mampu mencegah masalah eczema.

6) CarotoMax - adalah supplement antioksida istimewa keluaran Shaklee. Ia dapat menggalakan kesihatan kulit dan meredakan penyakit kulit termasuk ulser kulit, kudis dan jerawat. Ia juga menjaga kecantikan mata yang merupakan antara tarikan penting selain kulit wajah. Mata yang sihat bersinar, tiada mata sembab (eyebag) dan kesan hitam di bawah mata akan melengkapkan kecantikan wajah anda.

7) ESP - ini adalah produk hot Shaklee.  protein drink yang hebat untuk membaikpulih sel-sel kulit. Tisu kulit yang rosak boleh menyebabkan kesan parut dan pigmentasi. ESP membantu menggantikan tisu yang rosak itu dengan yang baru.

Rangkaian vitamin penjagaan kulit ini sangat sesuai bagi mereka yang betul2 menjaga kecantikan kulit Dan kesihatan badan dari dalam. Apa yang indah di dalam pasti terserlah keluar.. Tak nak gitu?

Berminat? Boleh hubungi sy untuk konsultasi percuma je..

Saya Shaklee independent Distributor yang sah. COD area Manjung, Lumut Dan Sitiawan.. Post ke seluruh Malaysia.

-Get Shaklee Today-
Hidayah
Lestari Jutawan
WAHM
0123678708
FB: Nurhidayah Musa
Email: nurshaida_87@yahoo.com.my


0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...