Wednesday, August 12, 2015

GORGES Mommy To Be. Untukmu Bakal Ibu.

Ibu hamil perlukan nutrisi lengkap bukan sekadar untuk tubuh badan ibu itu sendiri, tetapi juga untuk bayi dalam kandungan.
Memang tidak di bagikan sepanjang tempoh kehamilan pelbagài masalah di lalui oleh ibu-ibu hamil antaranya ialah:-
1) Alahan
2) Diabetes semasa hamil
3) HB rendah
4) Darah Tinggi
Dan pelbagài lagi masalah kehamilan lain yang biasa kita dengar.
Waktu hamil ini setiap ibu sangat memerlukan nutrisi lengkap bagi memastikan diri mereka untuk kekal sihat Dan bertenaga.
Bulan ini Shaklee menawarkan discount 5% untuk Set Prenatal (Kehamilan) Shaklee ini. Set ini di datangkan dengan beberapa produk terbaik khas untuk ibu hamil.
1) ESP - Merupakan sumber protein lengkap untuk ibu hamil. ESP ini membantu membekalkan nutrisi buat ibu hamil. Asid amino di dalam ESP ini mampu mencantikkan kulit ibu Dan juga bayi dalam kandungan.
2) Vitalea with Iron Formula - Merupakan multivitamin lengkap yang di tambah rumusan zat besi. Xsesuai untuk memberi tenaga kepada ibu hamil. Selain itu zat besi di dalamnya membantu menaikkan HB ibu hamil.
3) Sustainable Released Vita C - sumber vitamin C membantu dalam menguatkan imunisasi ibu hamil.. Selain memelihara otot, mengelakkan gusi berdarah Dan penyakit2 lain. Vita C Shaklee juga membantu dalam membina kolagen dalam badan untuk menambahkan kecantikan kulit.
4) Ostematrix - Sumber kalsium, magnesium Dan Vitamin D yang lengkap. Membantu dalam menambahkan kalsium ibu hamil. Ibu hamil perlukan lebih kalsium berbanding mereka yang tidak hamil. 1000mg sehari. 1 tablet Ostematrix Shaklee mengandung 250mf kalsium. Membantu mengelakkan masalah kekejangan/simpul biawak/tarik mengkarung yang kerap di alami oleh ibu hamil. Selain itu juga Ostematrix ini juga membantu mengatasi masalah sembelit, Dan kelebihan di kalangan ibu tau..
5) B COMPLEX - B complex Shaklee ni di lengkap semua 8 vitamin B lengkap Dan juga folik asid. Asid Folik dalam B complex Shaklee ini penting untuk ibu hamil bagi mengelakkan kecacatan pada ibu. Selain itu, B complex juga membantu melancarkan perjalanan darah Dan juga untuk antistress.
6)  Omega Guard - merupakan sumber EPA Dan DHA yang membantu dalam process perkembangan otak bayi.
Jom dapatkan set kehamilan Shaklee ini bagi memastikan ibu sentiasa sihat Dan kekal aktif walaupun hamil. Konsultasi percuma bagi pelanggan saya.
-Get Shaklee Today-
Hidayah
Lestari Jutawan
WAHM
0123678708

0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...