Wednesday, October 08, 2014

Nak Cantik? Anda Perlu Baca Dan Lihat Resipi Ini, Kemudian Cuba...

Assalamualaikum semua..

Bercuti di kampung memang sangat menyeronokkan. Pelbagai aktiviti menarik yang boleh di lakukan. Jalan-jalan rumah adik beradik. Melawat rakan-rakan, jalan-jalan dan pelbagai lagi aktiviti. Best giler kot..

Tapi.. Of course la kan bile berjalan-jalan kita berhadapan dengan keadaan cuaca hujan panas, aircond lagi, habuk dan asap.  so, sure-sure la kulit wajah saya pun jadi macam nasi hujan panaskan.. hehe.. lapar la plak.. kulit rasa berlengas dan melekit. Tambah plak, saya ni jenis memang tak pakai apa-apa pencuci muka or krim. Memang harapkan ke neuralan beautyku la kan.. haha.. sangat-sangat perasan..

So, harini terajin la saya untuk membuat masker daripada produk-produk shaklee yang sedia ada di dapur saya tu. Nak tau resipi masker saya tu? Apa kesannya? Jom check it out...

4sudu besar Yogurt bliss

1/4 sudu besar ESP

2 titik VIVIX

Satukan semua bahan

hasil sebatian

Sapu pada wajah tunggu hingga kering
Siap adunan tu sapu pada wajah. Saya tunggu dalam 45 minit la bagi kering. Sambil-sambil tu boleh la nak masak ke, lipat baju ke, atau buat la apa-apa yang patutkan. hehe..

After 45 minit, tanggalkan serpihan masker yang dah kering, kemudian saya basuh muka saya dengan air biasa. Kalo rajin basuhla dengan air suam. Saya tak rajin sebab saat ni si kecik Adam dah jaga. Hehe.. Dah basuh-basuh. haha.. Jom tengok RESULTnya..

after 45min

Ha.. COMEL tak kak Ton? Hahaha. Inilah hasil bermasker dengan ESP, VIVIX dan Yogurt. Bestkan. Ada yang nak cuba?

Jom dapatkan ESP dan VIVIX daripada saya. Saya boleh tolong COD, untuk mereka yang duduk di sekitar Manjung, Sitiawan dan Lumut. Selain tu saya juga rajin juga nak tolong poskan ke seluruh Malaysia kalau ada yang berminat..Just contact je saya - Hidayah 0123678708.. InshaALLAH saya bantu.

Ps: Sekarang ni Promosi ESP tau beli 6 percuma 1. Rugi kalau tak dapatkan segera. Boleh share-share dengan kawan-kawan dan adik beradik..

Oklah, Selamat mencuba semua..

0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...