Sunday, October 26, 2014

Masak-Masak - Resipi Pizza Kerak Rangup. Anda Pasti Cuba..

Assalamualaikum semua.. Entry kali ini saya ingin sharekan satu resipi pizza home made yang rotinya rangup ye. Memang best. Resipi ni saya dapat daripada Leader Shaklee saya yang telah berpangkat MASTER.. Terima kasih Master Dila Roslan.

Jadi untuk memanjangkan pahala dia, saya pun nak sharekan resipi ini pada anda semua.. Jom ambil buku salin resipi saya ni ye..

Ni Pizza yang dah siap ye..

Roti Tortilla - Mission Wrap

Tomato Puree - saya guna KIMBALL

Bawang dan Sosej

lada benggala dan cendawan shitake
 Okaylah, tertinggal 1 gambar, Keju parmesan.. Untuk tabur atas pizza.

letakkan wrap atas kuali atau dulang pembakar. Saya pakai periuk ajaib

boleh la buh tomato puree - nak buh sos lain pun boleh jugak
Kemudian, bolehlah taburkan semua bahan-bahan lain atas pizza wrap tu.. Bakar sekejap sampai masak dan roti rangup..

Inilah HASILNYA... TADA!!!
Pizza kerak Rangup siap
-Selamat Mencuba- Hidayah

0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...