Sunday, October 26, 2014

Ingin Tahu Gabungan ESP Dan Vitamin Pilihan Anda? Jom Klik di Sini.

Assalamualaikum semua.. Hari ini saya ingin kongsikan tentang Gabungan makanan tambahan ESP bersama dengan vitamin yang sesuai untuk membantu menyelesaikan masalah anda selain membantu memberi tenaga kepada anda. Nak tahu set basic yang boleh anda ambil? Jom kita baca di bawah ini.

1. Set Penyusuan: ESP + Alfalfa - membantu ibu menyusukan anak mereka dengan cara memekatkan susu selain membantu memberi tenaga kepada ibu yang menyusukan anak mereka.

2. Set Kesuburan:  ESP+GLA - Membantu sebagai ikhtiar untuk mereka yang ingin menimang cahaya mata. Selain itu set ini membantu memperbaiki masalah PMS dan masalah period.


3. Set Kurus ESP+Lecithin+Herblax - Membantu memberi tenaga bagi mereka yang dalam process pengurusan berat badan, selain membakar dan membantu proces pembuangan lemak dengan cara semulajadi.

4. Set Kulit ESP+ Vitamin E+Vitamin C+Bcomplex - Membantu melembabkan kulit, menghilangkan parut jerawat, selain memperbaiki sel2 kulit yang rosak. Set ini juga membantu memberi keserian pada kulit wajah yang kusam

5. Set Gastrik ESP+Peppermint Ginger Plus - Membantu mereka yang mengalami Gastrik, selain membantu membuang angin dari badan.

6. Set Hamil+ Anak Bijak ESP+Omega - sesuai untuk mereka yang mengandung dan pembentukan otak anak dalam kandungan.

7. Set Tenaga ESP+Performance Drink - sesuai untuk mereka yang aktif atau bersukan, selain membantu menghidrat bendalir dalam badan bagi mereka yang bekerja di bawah terik matahari...Sesuai juga ketika bulan puasa.

8. Set Migrain ESP+Ostematrix - sesuai untuk mereka yang sering sakit kepala atau migrain.

10. Set Berpantang ESP+Zinc+Vitamin C - sesuai untuk mereka yang baru lepas bersalin melalui pembedahan atau normal. Membantu mempercepatkan penyembuhan luka.

11. Set Tambah Berat Badan ESP+Meal Shakes - sesuai untuk mereka yang ingin tambah berat badan, underweight.

12. Set Megandung ESP+Vitalea - sesuai untuk ibu mengandung yang selalu mengalami hb rendah selain membantu memberi tenaga tambahan kepada ibu mengandung.


Ingin mendapatkan set2 diatas selain consultasi percuma? Saya boleh membantu anda, harga juga boleh di runding.  Anda juga boleh mendapatkan produk shaklee melalui COD dan juga pos.

Saya pengedar Shaklee Seri Manjung, Lumut dan Sitiawan. Saya sukakan kesihatan dan saya suka kita semua sihat.

PS: Bulan oktober 2014 ini, promosi ESP beli 6 percuma 1. Promosi berakhir 31 Oktober 2014. Promosi tinggal 4 hari sahaja lagi. Cepat sebelum terlambat.

Hidayah - 0123678708




0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...