Friday, September 26, 2014

INFO SIHAT.. Bahan-Bahan Dalam Shaklee Collagen Powder dan Kesannya..

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. Hari ini saya nak share sikit mengenai Shaklee Collagen Powder. Seperti yang kita semua sedia maklumlahkan, sebut sahaja Collagen orang dah terbayangkan kulit Anjal, aset-aset tegang, kulit putih ala-ala putih telur gitu, gebu, lembap, moist2 gitu kan..

Jom kita tengok apa sebenarnya bahan-bahan yang terdapat dalam Shaklee Collagen Powder ni serta fungsi-fungsinya sekali.. Lets check it out..

1) Kolagen dari sisik Ikan Merah


Nampak gambar tu. Ternganga je ikan merah tu.. Tegangkan kulit die? Sebab ikan merah ni di selaputi sisik ikan yang ada sumber KOLAGEN didalamnye. Fungsi KOLAGEN sisik ikan merah adalah sebagai sumber yang premium(utama) dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan KOLAGEN haiwan lain.

2) Ekstrak Biji Camellia Japonica


Ha, inilah rupanya biji Camellia Japonica tu. Ia terdiri dari asid oliek, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas di dalam badan kita. WOW.. melembapkan kulit tu..

3) Ekstrak Pfaffia


Ha, ini pokok Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila ia digabungkan dengan ekstrak biji Camilla Japonica, ini membantu formasi KOLAGEN dan asid huluronic. Dengan Kemampuan luar biasa mengikat amoun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin..

4) Elastin daripada KOLAGEN ikan


Elastin ni pula, memelihara kulit menjadi fleksible tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit di tarik. (Elastik kan maksudnya mudah melantun) hehe.. KOLAGEN ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan KOLAGEN untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

5) Vitamin C dan B


Seperti yang kita tahu, Vitamin C menggalakkan penghasilan KOLAGEN dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Manakala Vitamin B pula turut serta dalam metabolima karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang di perlukan untuk penghasilan KOLAGEN didalam sel.

6) Ekstrak Kekerang


Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7) Lactobacillus acidophilus


Benda alah ni pula, membantu mengimbangi microflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan KOLAGEN dalam badan.

Menarikkan Fungsi Bahan-Bahan yang terdapat di dalam Shaklee Collagen Powder ni, dan semuanya HALAL. Bila di gabungkan semua ramuan di atas, jadilah

Shaklee Collagen Powder

Segala kebaikan Ramuan-ramuan tersebut membantu mereka yang mengambilnya, tampil MUDA, rasa MUDA, SIHAT dan BERTENAGA.


Menarikkan Hasilnya. Shaklee Collagen Powder Selamat, Berkesan dan HALAL..

PROMO SHAKLEE COLLAGEN POWDER BELI 6 KOTAK PERCUMA 1 KOTAK TINGGAL 4 HARI SAHAJA LAGI..

#ShakleeEffects

0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...