Wednesday, September 10, 2014

Cantik Tanpa Botox


Assalamualaikum semua.. Apa khabar? Harap semunya sihat-sihat sahaja. Kalau tak sihat, mai call saya, kita story morry masalah kesihatan apa yang anda hadapi, InsyaALLAH saya bantu. Shaklee kan ade. Hehe..

Baiklah straight to the point la ek. Entry kali ini, adalah CANTIK TANPA BOTOX. Ha.. bestkan, nak tau tak, apa dia? Selain daripada botox
ade ke bahan lain nak buat kulit kita ni gebus gebas dan cantik? Haruslah ada.. Shaklee ada jawapannya. Apa dia?

Ha, Shaklee ade Collagen Powder tau? Nak tau lanjut tentang Collagen Powder ni, boleh la tengok link ni Shaklee Collagen Powder.. Collagen Powder ni boleh memberi kesan seawal 5 hari. Insha ALLAH wajah anda akan jadi glowing tau. Kulit lebih anjal, dan selain itu anda akan merasa lebih muda dengan Shaklee Collagen Powder ni.

Nak lagi Best? Ha, bolehlah try ambil dengan Vitamin C shaklee, insyaALLAH lagi meletup-letup wajah anda. Vitamin C ini memang vitamin yang terkenal dengan vitamin kecantikan. Biasanya mereka yang mengambil vitamin C ini, kulit mereka lebih cantik dan bersih, selain itu, mereka yang mengambil vitamin C jarang di hinggapi Selsema dan penyakit. InshaALLAH.

Saya ada dua testimoni Vitamin C shaklee daripada customer2 saya. Salah seorang daripada mereka adalah adik saya sendiri.

Adik saya menghadapi masalah jerawat dan parut jerawat yang teruk, kulit muka die memanglah menggerutu ok.. Empat bulan lepas die telah mencuba untuk mengambil vitamin C shaklee. Alhamdulillah setelah 2bulan mencuba shaklee, Mak saya sendiri telah menegur bahawa kulitnya sudah kembali cantik dan parut jerawatnya juga sudah kembali pudar. Alhamdulillah.

Testimoni ke 2 daripada makcik saya sendiri.

Makcik saya mengatakan selepas menggunakan Vitamin C shaklee, kedutan pada wajahnya dah berkurangan dan kulitnya lebih glowing daripada biasa. Alhamdulillah.

Oklah, bawah ni ade satu lagi testimoni daripada Master Shaklee, Kami panggil master Cery. Saya pernah jumpa dia depan2, kulit dia memang cantik dan glowing. Dia memang pengguna tegar shaklee, almaklumlah penjual shakleekan.. hehe.. Bawah ni die share cara nak dapatkan kulit Glowing. Dia menyarankan pengguna untuk mengambil gabungan Shaklee Collagen Powder dan Vitamin C Shaklee untuk kesan yang lebih optimum.





Nak dapatkan Shaklee Collagen Powder dan Vitamin C shaklee? Boleh beli dengan saya.

NURHIDAYAH MUSA
1134982
0123678708
COD: SERI MANJUNG, LUMUT, SITIAWAN
POSTAGE : ADD RM10


Shaklee Collagen Powder - RM 298.00

Vita - C Plus - RM 92.50


0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...