Tuesday, September 23, 2014

Anugerah Terindah




Alhamdulillah harini ini genap sudah Setahun saya melahirkan permata comel ini. ADAM.. Tak terasa sangat masa berlalu. Rasanya baru semalam saya melahirkan dia, rasanya baru semalam saya mula menyusukan si kecil ini. Detik yang berlalu terlalu laju. Syukur ALLAH kurniakan rezeki kepada saya untuk menjaga ADAM dengan tangan saya sendiri di depan mata saya sendiri. Syukur saya menjadi orang pertama melihat dia tersenyum, melihat dia berbual, melihat dia meniarap, melihat dia merangkak, berdiri, mendengar pertaan pertamanya. Alhamdulillah, syukur yang amat tak terhingga atas kurniaan REZEKI yang paling besar ini.

ADAM, ibu doakan agar ADAM akan menjadi anak yang SOLEH, TAAT PERINTAH ALLAH, MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI HAMBA, ANAK, KETUA KELUARGA(satu hari nanti) dengan baik. Ibu doakan juga agar ADAM menjadi anak yang cemerlang di dunia dan akhirat.

SELAMAT ULANG TAHUN ADAM ANAK IBU SAYANG.. WITH A LOT OF LOVE



0 comments:

Post a Comment

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...