Monday, August 17, 2015

Pengalaman Saya Hamil dengan Set Kehamilan Shaklee

Harini saya nak share TESTIMONI diri saya sendiri menggunakan set kehamilan Shaklee..

Alhamdulillah setelah 8 bulan hamil, banyak sangat kebaikan set kehamilan Shaklee yang saya nikmati. Seriously mengandung dengan set kehamilan Shaklee buat saya rasa lebih bertenaga daripada kehamilan sebelumnya.

Pertama sekali, baru ini HB saya turun akibat saya skip makan vitamin Vitalea sepanjang bulan Ramadan. HB drop sehingga 10.4.. Nurse bising Dan bagi saya masa 2 minggu untuk naikkan balik HB saya. Saya tekad untuk tidak skip lagi Vitalea saya. Saya berterusan ambil Vitalea Shaklee setiap hari tanpa culas, kesannya Alhamdulillah HB saya daripada 10.4 naik ke 11.1 hanya dalam masa 2 minggu..

Selain dari itu, sejak mengamalkan set kehamilan Shaklee sehingga sy hamil 31minggu kini belum lagi saya hadapi masalah kaki krem atau orang panggil tarik mengkarung/ular air walaupun bergerak aktif sepanjang hari. Ingat lagi sewaktu kehamilan yang lepas, hampir setiap malam saya hadapi masalah krem kaki sehingga perlu memakai stokin di waktu tidur bagi elakkan krem tersebut. Alhamdulillah Ostematrix Shaklee dalam set kehamilan membantu mengurangkan risiko masalah tersebut.

Ha, jangan tak tahu, set kehamilan Shaklee juga membantu mengelakkan masalah sembelit pada ibu hamil tau. Selain itu Vitamin C Dan ESP Shaklee membantu mencantikkan kulit ibu hamil tau. Regangan pada perut juga kurang berbanding sebelumnya..

Paling saya teruja ialah, saya memang mengalami masalah kencing manis ketika hamil. Jadi setiap 2minggu saya perlu buat BSP. Jadi di waktu sarapan saya ambil ESP sebagai sarapan, Alhamdulillah bacaan BSP saya normal. Masih saya ingat saya pernah bersarapan dengan Susu ibu hamil di pasaran, bila darah di ambil, bacaan BSP sy tinggi sehingga 8moll berbeza dengan 5.5moll sarapan dengan ESP.. Alhamdulillah ESP memang rendah dengan GLISEMIX index sangat sesuai untuk mereka yang ada kencing manis.

Banyak lagi kebaikan set kehamilan Shaklee ini.. Jika nak ceritakan satu persatu sampai esok pun tak habis.. Hehe.. Alhamdulillah..

Berminat nak menikmati masa kehamilan dengan set kehamilan Shaklee? Boleh hubungi sy. Konsultasi percuma akan di berikan. Jadual Dan cara makan vitamin dengan betul pun akan saya sertakan untuk anda semua..

-Get Shaklee Today-
Hidayah
Lestari Jutawan
WAHM
0123678708
FB: Nurhidayah Musa
Email : nurshaida_87@yahoo.com.my


5 comments:

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...