Monday, February 09, 2009

katakan ya!

Bismillahirahmanirahim.. dan Assalamualaikum pd semua pembaca blog sy ini.. Kali ini sy bukan mahu memberi apa2 motivasi, tetapi, sy mahu berkongsi tetang sebuah buku motivasi yg telah sy sejak setahun lalu. Tajuk buku ini ialah Katakan Ya!. buku motivasi ini di tulis oleh artis nasyid kt yg terkenal iaitu abg Amar. Anda yg meminati muzik bergenre nasyid, pasti mengenali beliau.
Sepanjang pembacaan sy, buku tersebut amat menarik dr segi penerangan, cr persembahan, dll mmg menarik. Yang paling menarik minat sy terhadap buku ini, ialah, di dalam buku ini memuatkan karikatur2 yg di buat oleh penulis. Karikatur ini bkn sahaja kelakar tetapi ia memberi mesej yg amat baik kepada pembaca.
Pengisian dalam buku ini juga sesuai untuk pembacaan semua peringkat umur terutamanya remaja. Sy amatlah menggalakkan semua remaja membaca buku ini, kerana dlm buku ini, byk memberi tunjuk ajar kepada remaja muslim bgaimana untuk menjadi muslim sejati. Pada keseluruhannya, buku ini amatlah menarik pada sy. Jgn lupa membacanya. Anda pasti tidak akan menyesal memilikinya.
Di sini ingin sy berkongsi gambar buku ini, tetapi di sebabkan buku itu sy simpan di rumah keluarga, jd sy tidak dpt menunjukkan buku tersebut sekarang. Mungkin nanti sy akan memuatkan gambarnya kemudian.
Sekian.. ASSALAMUALAIKUM..

2 comments:

  1. Salam... saya tau bku nie.. tp x pnah baca.. huhuhuhu..

    ReplyDelete
  2. hhuuuu..kak daya dah maju la

    ReplyDelete

Jom Follow Blog saya Ramai2. Saya akan follow anda kembali.

Recent Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...